LOADING

Serwisy społecznościowe (szkolenie dwudniowe)

Facebook, Instagram, Linkedin, Tweeter, Youtube, Slideshare

Na dwudniowym szkoleniu, nauczysz się krok po kroku:
  • Tworzyć profile w mediach społecznościowych.
  • Wyznaczać grupę docelową.
  • Tworzyć treści w mediach społecznościowych.
  • Budować i angażować społeczność.
  • Promować płatnie i bezpłatnie treści w mediach społecznościowych.
  • Pozyskiwać klientów w mediach społecznościowych.
  • Budować markę firmy i markę osobistą.
  • Sprawdzać efekty swoich działań.

Dzięki mediom społecznościowym

Program szkolenia
            1. I DZIEŃ

            2. 1. Przywitanie się i przedstawienie agendy szkolenia.2. Przedstawienie i porównanie różnych kanałów społecznościowych.3. Facebook.
              a) Tworzenie i konfiguracja strony firmowej (fanpage’a).
              b) Formy treści na Facebooku.
              c) Publikowanie treści na Facebooku.
              d) Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści.
              e) Wyznaczanie i tworzenie grupy docelowej na Facebooku.
              f) Bezpłatne sposoby promocji fanpage’a.
              g) Reklama na Facebooku.
              h) Przegląd statystyk społeczności i statystyk reklam na Facebooku.
              i) Sesja pytań i odpowiedzi.4. Marketing na Instagramie.
              a) Tworzenie i konfiguracja strony firmowej i prywatnej.
              b) Formaty treści na Instagramie.
              c) Zasady działania algorytmu na Instagramie.
              d) Reklama na Instagramie.
              e) Narzędzia wspierające działania na Instagramie.
              f) Sesja pytań i odpowiedzi.
Program szkolenia

II DZIEŃ

4. Linkedin i Slideshare.
a) Tworzenie profilu na Linkedinie.
b) Sprzedażowe możliwości Linkedina.
c) Linkedin w obszrze HR i employer brandingu.
d) Personal branding na Linkedinie.
e) Poszukiwanie nowych możliwości zawodowych na Linkedinie.
f) Płatne i bezpłatne metody promocji na Linkedinie.
g) Mierzenie i analiza skuteczności działań na Linkedinie.
h) Specyfika i możliwości działań na Slideshare.

5. Youtube.
a) Specyfikacja serwisu
b) Tworzenie i konfiguracja kanału
c) Funkcje i możliwości.
d) Reklamy na YouTube.
e) Analiza działań na YouTube.

6. Inne kanały social media Twitter, Pinterest, Snapchat.
7.Najnowsze trendy mediach społecznościowych oraz źródła wiedzy.
8. Podsumowanie szkolenia. Sesja pytań i odpowiedzi.

9. Podsumowanie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.

    Szkolenie trwa około 6 godzin. W czasie szkolenia są dwie przerwy 15 min, jedna przerwa 30 min.
Co nas wyróżnia

1 h konsultacji online z trenerem w cenie kursu do wykorzystania w ciągu roku. Autorskie materiały dydaktyczne.

Nieoceniona wiedza prowadzącego.Wielkość grupy max. 10 osób.

Elastyczny kalendarz szkoleń

Unikalna atmosfera

Dla kogo jest szkolenie?

Opinie

Marcin wspiera nas w tworzeniu strategii content marketingowej w tym szkolenia.
Bardzo wysoko cenimy doświadczenie oraz zaangażowanie Marcina w tym zakresie.

Zarówno cały zespół Hagen Com, jak i nasi stali klienci cenimy bardzo współpracę
z Marcinem. Jego zaangażowanie, otwartość, wiedza i chęć poszukiwania nowych skutecznych
rozwiązań jest tym, czego na co dzień oczekujemy.

Inspirujące, motywujące do działania i komunikowania biznesu w social media – merytorycznie bardzo dobrze poprowadzone szkolenie, spersonalizowane pod indywidualne potrzeby klienta.

Z Marcinem współpracujemy w zakresie pełnego wykorzystania możliwości, jakie oferuje platforma Linkedin. Bardzo wysoko cenimy doświadczenie i zaangażowanie Marcina w tym zakresie. Jest cenionym ekspertem na rynku polskim oraz zagranicznym.

Oferta szkoleń

Szkolenia zdalne prowadzone są przez Skype a szkolenia stacjonarne z dojazdem do Klienta. Skontaktuj się, w celu uzyskania szczegółowych informacji i umówienia terminu szkolenia.