LOADING

Linkedin dla biznesu

Podczas szkolenia nauczysz się krok po kroku:
  • Jak zbudować profil eksperta.
  • Jak szukać nowych możliwości zawodowych na Linkedinie.
  • Jak zbudować strategię działań sprzedażowych.
  • Jak wyszukiwać kontakty biznesowe i tworzyć sieć kontaktów.
  • Jak zbudować strategię działań employer brandingowych.
  • Jak pozyskiwać pracowników.
  • Jak tworzyć angażujące treści.
  • Jak nawiązywać i utrzymywać relacje.
  • Jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

Dlaczego działania na Linkedinie przynoszą sukces?

GIODO

Giodo sprawia, że działy handlowe i sprzedażowe porzucają klasyczne rozwiązania sprzedażowe (email, telefon) na rzecz LinkedIna.

Zasięg

610 mln potencjalnych klientów na świecie 3,5 mln w Polsce.

Użytkownicy Linkedina

Użytkownikami Linkedina są głównie managerowie wyższego szczebla i specjaliści o ugruntowanej pozycji zawodowej.

Narzędzia sprzedażowe i employer brandingowe

Oferuje gotowe narzędzia umożliwiające sprzedaż i działania employer brandingowe

Program szkolenia

1. Poznajmy się.
2. Linkedin obecna sytuacja, statystyki i dane.
3. Linkedin jako narzędzie biznesowe.
a) Miejsce Linkedina w ścieżce zakupowej klienta.
b) Dlaczego LinkedIn jest lekiem na GIODO i nie tylko?
c) Tworzenie profilu na Linkedinie.
d) Netykieta działań na Linkedinie.
e) Tworzenie sieci kontaktów i utrzymywanie relacji.
f) Skuteczne i angażujące treści na Linkedinie.
g) Bezpłatne możliwości sprzedażowe Linkedina.
h) Płatne możliwości sprzedażowe Linkedina.

4. Linkedin w obszarze HR i employer brandingu.
a) Znaczenie LinkedIna w obszarze HR i employer brandingu.
b) Sprawdź czy są tam Twoi odbiorcy – 5-punktowa checklista.
c) Profesjonalny profil pracodawcy na Linkedinie.
d) Narzędzia do działań employer brandingowych na LinkedInie.
e) Metody pozyskiwania pracowników na Linkedinie.
f) Rola pracowników (ewangeliści, eksperci, dystrybutorzy treści) w działaniach employer branding na LinkedInie.
g) Jak i dlaczego warto zaangażować CEO w działania employer brandingowe?
5. Personal branding na Linkedinie.
6. Mierzenie i analiza skuteczności działań na Linkedinie.
7. Sesja pytań i odpowiedzi

            1. Szkolenie trwa około 6 godzin. W czasie szkolenia są dwie przerwy 15 min, jedna przerwa 30 min.
Co nas wyróżnia

1 h konsultacji online z trenerem w cenie kursu do wykorzystania w ciągu roku. Autorskie materiały dydaktyczne.

Nieoceniona wiedza prowadzącego.Wielkość grupy max. 10 osób.

Elastyczny kalendarz szkoleń

Unikalna atmosfera

Dla kogo jest szkolenie?

Opinie

Marcin wspiera nas w tworzeniu strategii content marketingowej w tym szkolenia.
Bardzo wysoko cenimy doświadczenie oraz zaangażowanie Marcina w tym zakresie.

Zarówno cały zespół Hagen Com, jak i nasi stali klienci cenimy bardzo współpracę
z Marcinem. Jego zaangażowanie, otwartość, wiedza i chęć poszukiwania nowych skutecznych
rozwiązań jest tym, czego na co dzień oczekujemy.

Inspirujące, motywujące do działania i komunikowania biznesu w social media – merytorycznie bardzo dobrze poprowadzone szkolenie, spersonalizowane pod indywidualne potrzeby klienta.

Z Marcinem współpracujemy w zakresie pełnego wykorzystania możliwości, jakie oferuje platforma Linkedin. Bardzo wysoko cenimy doświadczenie i zaangażowanie Marcina w tym zakresie. Jest cenionym ekspertem na rynku polskim oraz zagranicznym.

Oferta szkoleń

Szkolenia zdalne prowadzone są przez Skype a szkolenia stacjonarne z dojazdem do Klienta. Wykup szkolenie, następnie skontaktuj się przez formularz zgłoszeniowy, w celu umówienia terminu szkolenia.

Szkolenie via Skype

zł brutto750osoba
  • Szkolenie od jednej osoby
  • Skontaktuj się, w celu ustalenia daty szkolenia.

Szkolenie z dojazdem do klienta

zł brutto970osoba
  • Szkolenie od 2 osób
  • Skontaktuj się, w celu uzyskania pełnej oferty