Giodo sprawia, że działy handlowe i sprzedażowe porzucają klasyczne rozwiązania sprzedażowe (email, telefon) na rzecz LinkedIna.
Ponad 600 mln potencjalnych klientów na świecie i ponad 3 mln w Polsce.
Użytkownikami Linkedina są głównie managerowie wyższego szczebla i specjaliści o ugruntowanej pozycji zawodowej.
Oferuje gotowe narzędzia umożliwiające sprzedaż i działania employer brandingowe
1. Poznajmy się.
2. Linkedin obecna sytuacja, statystyki i dane.
3. Linkedin jako narzędzie biznesowe.
a) Miejsce Linkedina w ścieżce zakupowej klienta.
b) Dlaczego LinkedIn jest lekiem na GIODO i nie tylko?
c) Tworzenie profilu na Linkedinie.
d) Netykieta działań na Linkedinie.
e) Tworzenie sieci kontaktów i utrzymywanie relacji.
f) Skuteczne i angażujące treści na Linkedinie.
g) Bezpłatne możliwości sprzedażowe Linkedina.
h) Płatne możliwości sprzedażowe Linkedina.
4. Linkedin w obszarze HR i employer brandingu.
a) Znaczenie LinkedIna w obszarze HR i employer brandingu.
b) Sprawdź czy są tam Twoi odbiorcy – 5-punktowa checklista.
c) Profesjonalny profil pracodawcy na Linkedinie.
d) Narzędzia do działań employer brandingowych na LinkedInie.
e) Metody pozyskiwania pracowników na Linkedinie.
f) Rola pracowników (ewangeliści, eksperci, dystrybutorzy treści) w działaniach employer branding na LinkedInie.
g) Jak i dlaczego warto zaangażować CEO w działania employer brandingowe?
5. Personal branding na Linkedinie.
6. Mierzenie i analiza skuteczności działań na Linkedinie.
7. Sesja pytań i odpowiedzi